Alan Wake - High Dynamic Range
HDR je jedna z nejpopulárnějších technologií současnosti. Používá se k nasvětlení scény jak venkovní, tak i vnitřní. Začala s tím firma Crytek, která vypustila do světa patch na hru FarCry a ten patch umožňoval zapnout HDR. Ano Crytek by se měl pochválit za častý upgrade té hry, ale to už je z jiného soudku. Potom s tím přišla hra Half Life, nebo přesněji technologický datadisk Lost Coast. Ve hře se HDR hodně osvědčilo, vše vypadalo mnohem realističtěji. Abych nezapoměl vysvětlit, co je to HDR, tak – Přesněji řečeno, je to technologická metoda, která pomáhá zrealizovat světlé objekty na opravdu světlé a naopak!
- Exposure Control
- Lenticular Flares
- Light Blooms
- Dazzling Reflections
- Motion Blur
- Deph of Field
- Light Maps
- Skybox
- Cube Maps
- Water Reflection/Refraction